emiliakrantz

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Emilia Krantz - 25 februari 2015 22:31

Hej, jag har varit och fotat lite i Frösvi. Jag har fler bilder på gång men det är dom här som är klara för tillfället. Har såklart fler men lägger upp dom bilder jag gillar bäst. Inga bilder ges gratis utan om ni vill ha en bild eller flera så får ni köpa dom. Jag vill inte se mina bilder någon annan stans om dom inte är köpta! Kommentera gärna vad ni tycket om dom, jag tar gärna emot kritik och saker som kan göra dom bättre! :) 


Priser:

1 bild 30kr

2 bilder 40kr

3 bilder 60kr

4bilder 90kr


Här kan ni få tag på mig:

Facebook: Ksenija Krantz 

email:emiliakrantz@hotmail.com < --- OBS, ändrat

Instagram: Charlielover99

telefon nr: 076 33 92 253

 

Going Still.

   

OA Sabbath


   

Santos

   

Munsboro Tivoli

 

Apache (eller hur det nu stavas xD)

 

Cool Pleasure eller också kallad CP :') 

 

Fin FIIIIN häst jag inte kommer ihåg namnet på :P

       

Liten liten ponny jag inte minns namnet på xD 

 

En till ponny som jag ... jag borde veta namnet på... har de på tungan xD

   

Avslutar med min Dröm ponny Nisse eller The Nice One

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 15år som har ett stort intresse för hästar och fotografi. Den här bloggen är bara en foto blogg där jag lägger upp bilder som folk får köpa o.s.v det är i alla fall ingen personlig blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards